Tuesday, May 08, 2007

ESENIN ,DASHURI DHE DHIMBJE

Lamtumirë mik
pa dhembje e lotëfytyrëngrysur s'ka përse
Të vdesësh s'është gjë e re në botë,dhe të jetosh s'është gjë e re.


NENOKES SIME....LETER NENES

Gjalle je, nenoke?Edhe une Gjalle jam.
Shendet me pac,shendet! Drite u befte kjo mbremje e lume Izben tende qe me mall me pret.
Thone qe je ligur e je tretur Nga meraku im,po nuk ankon Se,pershtjelle me nje shall te vjeter, Fillikaterruges shpesh kalon.
Dhe kur mugetire e kalter bie. Nje vegim i zi te kall ty frike, Sikur ne nje sherr diku ne pije, Vjen dikush e ma keput me thike.
Kot,e dashur,vuan kaq,besome, Brengat t'i fanitin keto nder sy. S'jam aq pianec i lige sa c'thone, Si do te vdes pa te te pare ty?
Une jam po foshnje,si nje here, Dhe nje shprese vec ushqej ne gji: T'iki nga ky tym e kjo potere. Te shtepiza jone aty te vij.
Dhe do vij ,kur kopshti yne i bardhe Anekende vishet me blerim: Vetem ti ,si tete vjete me pare, Mos me zgjo aq heret ne agim.
Mos e zgjo ate qe shkrumb ju bene Enerrat e moshes plot hare. Me ka vrare jeta mjafte, o nene, Dua vec te shlodhem e te fle.
As ti lutem Zotit mos me thuaj, Si dikure ne t'arten mituri. Ti ke mbetur ngushellim per mua, Drite e pa rrefyer,vetem ti.
Ndaj merak ti mos m'u bej aq teper Tek e liga mendjen mos e co, Dhe aq shpesh me shallin tend te vjeter,
Fillikate rruges mos kalo

KUSHTUAR SHPIRTIT TE PAZEVENDESUESHEM TE NENAVE..





2 comments:

belle_fleur said...

Oh Esenin me kete poezi dedikuar nenes se tij te shtrenjte, me trishton sa here qe e lexoj.

Unknown said...

thjesht prekese.....kam qajt